کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در کنار مردم، با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید بیعت کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و در شب‌های پایداری و مقاومت، با حضور در میدان مرکزی شهر دهدشت در کنار آحاد مردم به عزاداری سید و سالار شهیدان پرداختند و بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، شهدا و ولایت اعلام کردند.
حسین پایمرد سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با اشاره به حضور کادر درمان در این اجتماع مردمی اظهار داشت: کارکنان مجموعه سلامت در کنار انجام رسالت حرفه‌ای خود، همواره خود را در کنار مردم و همراه با آنان در مناسبت‌های دینی و انقلابی می‌دانند و حضور در این مراسم را تجلی فرهنگ ایثار، خدمت و همدلی می‌شمارند.
وی افزود: حضور پرشور کارکنان بیمارستان در این اجتماع مردمی، نمادی از پایبندی جامعه سلامت به ارزش‌های عاشورایی و تجدید بیعت با نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدای گرانقدر، امامین انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب است. مسیری که با تکیه بر فرهنگ حسینی، روحیه ایثار و مقاومت همچنان با قوت ادامه خواهد یافت.

تصاویر پیوست